Alla inlägg under maj 2009

Av Åsa - 27 maj 2009 12:20

Åt leverstuvning i matsalen idag- otroligt gott (jaa jag tycker det ja).

Annars går dagarna fort som bara den, trodde jag sjulle packa mer än vad jag gjorde förra helgen då man var långledig, men jag hinner. Men som sagt, dagarna går fort. Men jag önskar att tiden gick ännu fortare...


Av Åsa - 24 maj 2009 17:40

sen går flyttlasset. GUUD vad spännande!

Tänk att jag lämnar orten där jag har bott i 40 av mina 42 år och flyttar nästan 45 mil bort. Så häftigt, modigt (jaa jag tycker faktiskt det själv) och så otroligt roligt. Äntligen får jag och barnen en nystart.

Det är mycket att planera och tänka på och framförallt mycket att slänga och packa. Och det kommer att bli trångt, vissa dagar blir vi 7, men som man säger: finns det hjärterum så finns det stjärterum. Och visst är det så!

Passar också på att stolt visa upp min rosa moppe, hur cool är inte den?!

Av Åsa - 24 maj 2009 09:59

Superpigg trots en fantastisk kväll med mina kära vänner. Det blev mycket vin/öl och många härliga skratt till gamla minnen - underbart!

Nu tillbaka till vardagen med tvätt och fortsatt packning/städning.

Jag fick världens överraskning igår, min älskade har köpt en rosa EU-moppe till mig, den är så otroligt fin. Jag har också fått en liten rosa Acer-dator. Han är underbar!

Jag ÄR rosa - älskar det!



Av Åsa - 23 maj 2009 14:20

Efterlyser dig i 40-års åldern boendes i Stenungsund.

Hör av dig!

Av Åsa - 23 maj 2009 14:07

Ikväll  ska jag träffa mina "gamla" (jaja, jag är äldst av oss) kära vänner och äta gott, dricka vin och SNACKA. Vi ville träffas så många av oss som möjligt innan jag flyttar så det kanske blir lite tårar också, det beror nog på hur mycket vin det blir...

Innan dess så ska jag fortsätta mitt röjande/packande/städande, herregud jag slänger och donar och det syns inte!! Helt otroligt vad mycket skit man samlar på sig.

Ha det gott så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards