Alla inlägg under februari 2010

Av Åsa - 18 februari 2010 16:52

Nåt fantastiskt kul mitt i all sjukdom - den 23/7 ska jag och min älskade på P!nk...åhhh vad jag längtar.

Jag har blivit lite av en konsertfantast sedan jag träffade min sambo:), förra året såg vi AC/DC, Bruce Springsteen, Madonna oxh U2. Jag är helt såld, älskar att stå på planen och bara njuuuta. Och nu blir det Pink i sommar!!!!!!

Av Åsa - 18 februari 2010 12:07

Usch, jag mår fortfarande inte bra. Alltså...hur mycket snor kan det finnas?? Var kommer allt ifrån??

Suck!

Av Åsa - 17 februari 2010 10:28

Nu har jag varit sjuk sedan i lördags och det går inte över. Förkyld, ont i halsen, hostig och såååå hängig  

Tom så man nästan längtar efter att få gå och jobba   Det blir till att kurera sig ordentligt med varma bad och honungsvatten. Någon som har nåt bra tillfriskningstips, så tas det tacksamt emot.

Av Åsa - 16 februari 2010 18:07

STOPP  !

Nu när jag tittar in i ugnen så ser jag att baconet ska INTE stekas lätt innan, det börjar bli bränt så nu har jag lagt på folie.

Så, lägg på baconet rått.

Av Åsa - 16 februari 2010 17:37

Testar en ny maträtt idag: fläskpotatis (mitt eget namn).

Smörj en ugnsform, skiva potatis ganska tjockt (ca 0,5 cm), lägg i formen. Krydda med svartpeppar och lite flingsalt. Lägg sedan på skivad lök. Och sist lätt stekt bacon/sidfläsk.

In i 200 graders ugn ca 1 timme.

Låter sååå gott   

Jag återkommer senare med ett betyg.

Av Åsa - 16 februari 2010 16:49

Ja, det kan man faktiskt få göra som Buzzador  . Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster, klicka här för att anmäla dig direkt:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=garemo

Jag ska nu testa och utvärdera L'Oreals nya produktserie L'Oreal Youth Code, jag återkommer med uppdateringar och resultat.

Detta med Buzzador är hur kul som helst, jag har fått testa allt från ångstrykjärn till kaffe och trådlöst internet. Allt är helt gratis, det enda som krävs är att du testar, presenterar (buzzar) produkten för dina vänner och sedan när kampanjen är slut så lämnar du en rapport om resultatet  .

Testa gärna, du kommer inte att ångra dig!


Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards