Alla inlägg under augusti 2011

Av Åsa - 2 augusti 2011 09:28

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på 1,5 månad  

Detta beror på lathet och på att nu händer det nåt vi drömt om länge - vi har köpt en villavagn!

Den står på en camping bara 10 minuters bilväg härifrån, alldeles perfekt! Man kan åka hem om man glömt nåt, tvätta, kolla posten osv och ändå är det på landet.

A home away from home!

Villavagnen, "Paradiset", är så fin, den är bara 24 kvm men så snyggt i ordninggjord.

 

Mycket är redan klart, det vi ska göra är att måla allt brunt vitt. Ute på altanen ska vi bygga en köksdel. Vi har också införskaffat en brun Fatboy hängmatta.

 

Den är så stor att man kan ligga 3 st vuxna i den  

Jag ska försöka uppdatera denna blogg men lättast hittar ni mig här nu:

sunseeker.blogg.se

Välkommen till oss - snart en äkta Trailer Trash-familj   

    

Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards