Direktlänk till inlägg 27 december 2011

God Jul och

Av Åsa - 27 december 2011 10:25

GOD FORTSÄTTNING!

Hoppas att ni alla har haft en underbar julhelg. Många är tillbaka på jobbet idag, jag har turen att vara ledig veckan ut.

Vi har haft en alldeles undebar helg, trots att A jobbade. God mat, dryck, godis, alla barnen har varit här, vi har kollat på film och bara njutit av allt. Underbart!


Som jag skrev i mitt förra inlägg, jag är mycket sällan här på denna blogg, jag finns oftare på:

sunseeker.blogg.se

 

Den bloggen ligger också lite i vila just nu men kommer vara mycket aktiv framåt våren/sommaren då vi flyttar ut till vårat paradsi - villavagnen.


Ha det gott och Gott Nytt År!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 2 augusti 2011 09:28

Jag får börja med att be om ursäkt för att jag inte har bloggat på 1,5 månad   Detta beror på lathet och på att nu händer det nåt vi drömt om länge - vi har köpt en villavagn! Den står på en camping bara 10 minuters bilväg härifrån, alldeles perf...

Av Åsa - 15 juni 2011 18:05

Idag var det dags igen - för skolavslutning! Herregud vad åren går, min äldsta dotter gick ut första året på gymnasiet och min yngsta gick ut åttan. Min sambos son yngsta son gick ut fyran. Vi gjorde en jättefin avslutningstårta med jordgubbsmousse...

Av Åsa - 14 juni 2011 09:10

vara ledig ha soligt och varmt hela tiden vara rik ha massor av fina kläder och skor ha en cool bil ha snälla och skötsamma barn ... ...   Men jag är frisk och jag är älskad och jag älskar    ...

Av Åsa - 12 juni 2011 11:29

Vaknade sent, strax efter kl 10, efter en god natts sömn efter en supertrevlig kväll    hemma hos goda vänner. Våra närmaste bästa vänner var där och vi blev bjudna på så god mat. En riktigt fantastisk kväll, en sån man lever på länge och ett leende ...

Av Åsa - 11 juni 2011 17:06


Jag lyckas inte få med bilden på min bloppis: http://tingla.bloggagratis.se/2011/06/11/5569775-superfina-rosa-gummistovlar-stl-38/ Så här ser stövlarna ut iaf:   ...

Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards