Alla inlägg under juni 2009

Av Åsa - 15 juni 2009 20:26

Fy sjutton vad mycket strunt man har. Jag har precis fyllt en container till 1/6 och det syns inte i förrådet ens det minsta lilla :-o

Hur kan det komma sig?


På torsdag så åker vi ner till Stenungsund och stannar där 1,5 vecka. Sen hem igen för att jobba 1 dag och sen är det bara att packa och slänga klart för vecka 28 ska flyttlasset gå...jag längtar ihjäl mig, det ska bli så kul.


På jobbet är det lugnt trots att det bara är 1,5 arbetsdag kvar. Det känns som om jag har koll på allt och genast börjar man undra vad man har glömt. Eftersom allt känns lugnt så borde man väl ha glömt nåt...eller?!


Imorgon är det besiktning av lägenheten - bara att hålla tummarna.


Sommarfest/avslutning med jobbet på onsdag kväll - roligt och lite sorgligt. Hoppas att jag kan behärska mig bara så det inte blir så mycket tårar.

Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards