Alla inlägg den 18 december 2010

Av Åsa - 18 december 2010 10:56

Idag blir det en mysig julförberedardag   , ska baka en del. Jag har inte riktigt bestämt vad det blir än men jag tror att det blir lite kakor och sen min absoluta favorit, Kokosmums. Vitt fluff med kokos/kakao runt   Mycket godare än köpt. Vill du ha receptet så hör av dig bara! Jag ska också göra apelsintryffel, också en favorit   

Ang julfesten förra helgen så var vi först på Star Bowling, sen åkte vi båt ut till Älvsborgs fästning. Fantastiskt, men tyvärr föll inte maten mig riktigt i smaken och jag är definitivt inte kräsen... Mycket nya ideér som tyvärr inte var så goda   .

Jag kom tyvärr inte med i testen av Cliniderm och IDAG måste jag hitta på något med Arlas smaksatta grädde (nu ska det nämligen rapporteras...).

Önskar Er alla en trevlig mysig lördag!

Presentation

Gästbok!

Va e klockan?

Bloglovinräknare

bloglovin

Länkar

Omröstning

Ska du åka utomlands i sommar?
 Alltid! Måste ju få lite sol och värme.
 Aldrig. Sverige är bäst på sommaren!
 Vet inte än.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards